Magyar Magyar

ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek (ÁSZF):


I. Az ÁSZF-ben használt fogalmak és értelmezésük

Eladó megjelölés Iller Júlia egyéni vállalkozóra utal.

Az Eladó székhelye : 9676 Hosszúpereszteg, Árpád utca 35.

Eladó adószám: 69453810-1-38

Eladó nyilvántartási száma: 53205704


Érvényesülő jogszabályok:

A Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. (Ptk)

Az elektronikus kereskedelmi tevékenységek és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII törvény. (Ektv)

A fogyasztói szerződések egyes rendelkezéseiről szóló 45/2014 (II.26) Korm. rendelet. (Korm.r)

Az információ önrendelkezésről és az információ szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény. (Infotv.)

A weboldal, webhely a www.padlasturi.hu weboldalra utal.

A felhasználó, fogyasztó a www.padlasturi.hu weboldalt használó 16 évesnél idősebb természetes vagy jogi személyre vonatkozik.

Az áru, cikk vagy termék az Eladó által kínált árura vonatkozik.

A személyes adatok az adatvédelmi törvény szerinti személyes adatokra vonatkoznak.

Az utánvét a postai szolgáltatásokról szóló 2012. évi CLIX. törvény ("Postai szolgáltatásokról szóló törvény") szerinti kézbesítési mód.

Web Hosting szolgáltató: Feki Webstudio Ügyfél Kft. Székhelye: 9444 Fertőszentmiklós, Petőfi u. 44 Cégjegyzékszáma: 08-09-015591

Tárhely szolgáltató: Feki Webstudio Kft., Székhelye: 9444 Fertőszentmiklós, Petőfi u. 44 Cégjegyzékszáma: 08-09-015591


II. Általános feltételek 

Ez a weboldal a Iller Júlia tulajdonát képezi

Székhelye : 9676 Hosszúpereszteg, Árpád utca 35.

Adószám: 69453810-1-38

Nyilvántartási száma: 53205704

Email: info@padlasturi.hu

Az Általános szerződési feltételek magyar nyelven érhetők el, és magyar nyelven értendők. Ezen a webhelyen keresztül megrendeléseket csak magyarul lehet elhelyezni és megkötni.

A weboldal minden tartalma szerzői jogi védelem alatt áll, és az Eladó tulajdonát képezi. Ezen a weboldalon semmi sem értelmezhető úgy, mint ami megadja a beleegyezését vagy engedélyét a kép, a védjegy, a logó vagy egyéb információ felhasználásához.

Az Eladó saját, alkalmazottai által, valamint harmadik fél által készített fényképeket használ.


III. Weboldal használata

A weboldal használata önkéntes és ingyenes. A weboldalt a felhasználók regisztráció nélkül szabadon megtekinthetik. Megrendelés esetén szállítási és számlázási név és cím, e-mail cím és telefonszám megadása szükséges.


IV. Megvásárolható termékek

A weboldalon található elektronikus megrendelés révén csak azokat a termékeket lehet megvásárolni, amelyeknek a rendszer engedélyezi a felhasználó kosárához történő hozzáadást, és a "Vásárlás menete" című fejezetben leírt működési mechanizmusnak megfelelnek. A weboldal által eladásra felkínált termékekre vonatkozó teljes információt, beleértve, de nem kizárólag, a termékek összetételét, méretét és másokat, a gyártó az áruk címkéin írja le. Az Eladó használt ruházatot és kiegészítőket értékesít, amelyeket nem közvetlenül az áruk gyártójától vásárol, ezért az Eladó nem tudja garantálni a termékek hitelességét.

Termékek használtak, de címkés darabok is előfordulnak közöttük.


V. Árak

A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, forintban (HUF) értendők, és csak a közzététel időpontjában érvényesek. Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy bármikor előzetes értesítés nélkül azokat megváltoztassa.

A weboldalon megjelenő árak véglegesek, és az összes adót tartalmazzák, kivéve a szállítási költségeket, amelyek az ügyfél által kiválasztott szállítási módtól függnek.

A szállítási költségek a megrendelés visszaigazolása előtt külön fel vannak tüntetve:

Szállítási költségek:

6999 Ft-os rendelésig: 1390 Ft

7000 Ft feletti rendelésnél: 990 Ft

12.000 Ft feletti rendelés esetén: ingyenes szállítás

A szállítási költség nem szerepel a termékek árában.


VI. Rendelés

Árut csak azok felhasználók rendelhetnek, akik elfogadták a www.padlasturi.hu Általános Szerződési Feltételeit. Az Eladó által e-mailben megerősített megrendelések az ügyfél és az Eladó között egy kötelező írásbeli megállapodást képeznek. A megrendeléseket az Eladó regisztrálja és tárolja.

A megrendelés menete a honlapon keresztül:

1. Először válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, majd a "Kosárba" gombra kattintva, az bekerül a kosarába, ezután tudja folytatni a vásárlást majd véglegesítheti a vásárlásának adatait.

2. A rendelés véglegesítése öt lépésből áll.

2.1. Az első lépésben a vevő ellenőrzi a kosár tartalmát, módosíthatja a termékek listáját.

2.2. A második lépésben, a vevő megadja az e-mail címét.

2.3. A harmadik lépésben a vevő kitölti az áru szállításához szükséges adatokat.

2.4. A negyedik lépésben a vevő kitölti a számlázáshoz szükséges adatokat. A negyedik lépés megegyezik a harmadikkal, amennyiben a szállítási cím azonos a számlázási címmel.

2.5. Az ötödik lépésnél kiválasztja az áru szállítási és fizetési módját. A rendelkezésre álló lehetőségek jelen ÁSZF VII. pontjában vannak meghatározva. A vevő megerősíti, hogy elfogadja a személyes adatok feldolgozását és elküldi megrendelését. A „Megrendelés” gombra való kattintás a megrendelés megküldésének megfelelő jognyilatkozatnak minősül.

Minden számla forintban kerül kiállításra.

A megrendelések teljesítésének határideje a GLS Futárszolgálat vállalása szerint 3-5 munkanapon belül alakul.

Az Eladó bármikor módosíthatja a szállítási lehetőségeket, mely aktuálisan a "Vásárlás menete" részben található.

Eladó fenntartja magának a jogot, hogy törölje a felhasználó által rögzített megrendelést, ha a közzétételekor technikai hiba történt. Ebben az esetben a felhasználó által kifizetett összeget annál a termékeknél, amelyeknél technikai hiba történt, az Eladó azonnal visszatéríti.


VII. Szállítási és Fizetési módok

Megrendelt áruk szállítása:

A webáruházon keresztül történő megrendelés szállítását a GLS futár végzi.

Eladó szállítást csak Magyarországra tud vállalni. A kézbesítéskor a címzett átvételi elismervényt ír alá, és ezzel a megrendelés helyes végrehajtását és az áru átvételét igazolja.

Amennyiben a felhasználó, aki az Eladónál árut rendel, nem lakik vagy nem rendelkezik székhellyel Magyarországon, hanem egy az Európai Unió területén található más államban tartozkódik, és szeretné az általa megrendelt termékeket a másik országban megkapni, a felhasználónak fel kell vennie a kapcsolatot az Eladóval.

A kézbesítés a weboldalon található, egyes termékekre vonatkozó feltételekkel történik. Kivételes körülmények között az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a szállítási határidőt módosítsa és erről haladéktalanul tájékoztassa a felhasználót.

Az áru kézbesítése aláírás ellenében történik.

Abban az esetben, ha nehezen vagy egyáltalán lehetetlen a megrendelést a címzettnek személyesen kézbesíteni, az áru az alábbiak szerint is átadásra kerülhet:

Munkahely címére - olyan személynek, aki ugyanazon a címen munkát végez, megemlítve az áru fogadójának nevét.

Lakcím esetén -aki ugyanazon a címen lakik, megjegyezve az áru átvevőjének nevét.

Ha nem az Eladó vagy a futár hibája miatt a szállítás nem teljesíthető, a kézbesítést végző személy felhívja telefonon a meghatározott ügyfelet, hogy tájékoztassa őt az átvétel lehetséges módjáról. Ha nem a Társaság vagy a futár hibája miatt az áru átadása nem teljesíthető, és az ügyféllel való kapcsolat is lehetetlenné válik, a szerződés megszűnik.

Fizetés:

A felhasználók a megrendelt termékek árát az alábbi szállítási és fizetési lehetőségek közül választva fizethetik ki:

1. Utánvét - fizetés szállításkor (a számlán szereplő végösszeget a csomag kézhezvételekor kell megfizetnie)

2. Online fizetési mód bankkártyával (SimplePay) - Ingyenes - A leggyorsabb fizetési mód. Kártyával történő fizetés online vagy biztonságos bankkapun keresztül.

3. Banki átutalással.

A felhasználó úgy is dönthet, hogy a megrendelt áru ellenértékét és a szállítás költségét az Eladó bankszámlájára utalással teljesíti. Utalásnál fel kell tüntetni a felhasználó nevét és címét.

A fizetés módjától függetlenül minden fizetés csak forintban (HUF) történik.

A felhasználó az áruval együtt egy olyan számlát kap, amelyen a megrendelt cikkek, az eladási árak és a szállítási költségek szerepelnek.

Amikor a fizetés utánvéttel történik, a fogyasztó a futárnak a teljes fizetendő összeget (beleértve a megrendelés árát és a szállítási költségeket) fizet ki. Ez az összeg az átvételi elismervényben is szerepel (amely tanúsítja a futárral való áru szállítását az ügyfélnek). Az átvételi elismervény kézbesítéséhez és átvételéhez az ügyfél felhatalmazza a futárt, hogy az ő nevében és az Eladó költségén adja le az Eladónak a szállított megrendelés vételárát.

Ha a felhasználó úgy dönt, hogy online banki átutalással fizet, a 11747037-21453489 bankszámláján keresztül fizethet.

Ha a felhasználó úgy dönt, hogy banki átutalással fizet, a 11747037-21453489 bankszámlájára fizethet.


VIII. Szerződés

Az Eladó és a felhasználó közötti távolsági szerződés az Eladó egyedi megrendelésének a megerősítésétől kezdődik. Megrendelések feldolgozása során az ügyfelek e-mailben tájékoztatást kapnak, hogy megrendelésük elfogadásra került. A megrendelt áru szállítása előtt az Eladónak joga van a kapcsolatot a vevővel a megadott telefonján felvenni és meghatározni a szerződés és / vagy a szállítás részleteit.

Az Eladó nem felelős a szerződésszegésért azokban az esetekben, amikor a felhasználó pontatlan és / vagy hiányos személyes adatokat adott meg, beleértve azokat az eseteket is, amikor hiányos, pontatlan vagy fiktív címet vagy telefont regisztrált.

Ha az ügyfél az utánvéttel való (készpénzzel történő) fizetést választja, a távolsági szerződés felbontásra kerül, ha:

Az ügyfél nem fizeti meg a számlát a futárnak a szállítás időpontjában

Az ügyfél hamis vagy pontatlan címet adott meg, vagy hiányzott a kézbesítés napján, nem válaszolt a megadott telefonszámon, és nem tudott a futárral a kézbesítési folyamatról tárgyalni.


IX. Adatvédelmi nyilatkozat, Adattovábbítási nyilatkozat

Adatkezelés

Az Eladó a 2016/679 / EU rendelettel és az adatok szabad mozgása tekintetében a magánszemélyek védelméről, valamint a 95/46 / EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679 / EU rendelettel összhangban dolgozza fel a személyes adatokat.

I. Eladó:

A személyes adatok kezelője és tevékenysége során a személyes adatok feldolgozásra kerülnek.

A személyes adatok védelméért az Eladó felelős.

Jelen fejezetben:

„személyes adat" az összes olyan információ, amely azonosított vagy azonosítható természetes személyre vonatkozik

„azonosítható személy” az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamilyen azonosító – (név, azonosító szám) alapján beazonosítható;

„adatkezelés" a személyes adatokon automatikus vagy nem automatikus módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, úgymint gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, csoportosítás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, visszakeresés, betekintés, felhasználás, közléstovábbítás, terjesztés, illetve egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel, összehangolás vagy összekapcsolás, zárolás, törlés, vagy megsemmisítés;

„adatkezelő" az a természetes vagy jogi személy, más szerv, amely önállóan vagy másokkal együtt meghatározza a személyes adatok feldolgozásának céljait és eszközeit; amikor ennek a feldolgozásnak a céljait és eszközeit az Unió vagy adott tagállam jogi normái határozzák meg, az adatkezelőt vagy kijelölésének speciális kritériumait az Unió vagy az adott tagállam jogi normái alapján állapítják meg;

„adatvédelmi incidens" a személyes adatok megsértése, amely a személyes adatok véletlen vagy jogtalan megsemmisítéséhez, elvesztéséhez, megváltoztatásához, nem megengedett felfedéséhez vagy hozzáféréséhez vezet.

A személyes adatok kezelésének elvei:

 a személyes adatok kezelésének jogszerűsége, jóhiszeműsége és átláthatósága

az adatminimalizálás

a pontosság

bizalmas jelleg

Eladó az ügyfelek személyes adatait a www.padlasturi.hu honlapon szállítási és számlázási adatok körében gyűjti.

II. Rendelések menüpont:

1. A Rendelések menüpon alatt a következő személyes adatok feldogozása történik:

1. vezeték és keresztnév

2. e-mail cím

3. cím

4. telefonszám

Az 1. pont 1. 2. 3. 4. pontjában említett adatok feldolgozásának célja és alapja az Eladó és a felhasználó között létrejött távollévők közötti szerződés – amely a vonatkozó törvények alapján, illetve a szerződés megkötése érdekében került teljesítésre.

A Rendelések menüben található személyes adatok kezelése elektronikus adathordozón történik.

A Rendelések menüben a személyes adatok gyűjtése a felhasználók által történik, speciálisan kidolgozott rendelési szoftver segítségével és elektronikusan kerülnek tárolásra a jogviszony kialakulását követő év január 1-től számított 10 éves időszakban.

Az Adatkezelő személyesen végzi az adatok feldolgozását.

Az Adatkezelő szerződéses jogviszony keretein belül bízza meg a futárszolgálatot ellátó gazdasági társaságot az Eladó és a vevő között létrejött szerződések értelmében – az 1. pont bekezdésének 1. 2. 3. 4. pontjában részletezett személyes adatok kezelésével:

A Rendelés menüpont személyes adataihoz a hozzáférés joga megadható ügyvédnek az Eladó érdekeinek megvédése érdekében, amennyiben a felek között vita alakult ki és/vagy szükség van jogi tanácsadásra.

A Rendelések menüpontban szereplő érintett személyes adataihoz történő hozzáférés bírósági és/vagy más hivatalos eljárás alapján kiadható harmadik személynek.

Adattovábbítási nyilatkozat:

Tudomásul veszem, hogy a(z) [Iller Júlia egyéni vállalkozó] ([9676 Hosszúpereszteg, Árpád utca 35.]) adatkezelő által a(z) [www.padlasturi.hu] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [vásárló neve, címe, e-mail címe, telefonszáma]

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff


X. Egyéb rendelkezések

Eladó elkötelezett abban, hogy a weboldalon bemutatott árut a bemutatott módon nyújtsa. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy mindenkor értesítés nélkül megváltoztassa ezen az információkat. Az ügyfél felelőssége, hogy rendszeresen ellenőrizze a használati feltételeket, az árakat, a rendelkezéseket.

Azok a felhasználók, akik következetesen, az elállás esetén kívül megtagadják az utánvéttel történő készpénzes fizetést, az Eladó ideiglenesen vagy tartósan korlátozhatja, hogy az ezen a weboldalon történő megrendelések csak elektronikus fizetéseken keresztül legyenek teljesíthetők.

Ezek a feltételek a végfelhasználóknak történő áruértékesítésre vonatkoznak.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyarországi jogszabályok rendelkezései az irányadók.

Eladó és az ügyfelek/fogyasztók között esetleg felmerülő vitás kérdéseket békés úton kívánja rendezni, vagy, amennyiben ez nem lehetséges, a vitás ügyeket megoldás céljából az illetékes bíróság, hatóság elé terjeszti.

Az alternatív vitarendezési szervek a következők:

Vas Megyei Béléktető Testület

http://bekeltetes.hu

Eladó nem vállal felelősséget a weboldalon esetlegesen előforduló hibákért, bármilyen okból, beleértve a változtatások, kiigazítások, az internetes megszakítások vagy egyéb technikai okok miatt bekövetkező hibákat.

Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy mindenféle bannereket és / vagy linkeket közzé tegyen a weboldal bármely részére, a törvény szerint.

Hosszúpereszteg. 2019. 05. 10. Iller Júlia eladó